زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
سرخط خبرها

اعلام شرایط پلاک خودرو معلولان

  • کد خبر: ۳۲۷۱۲
  • ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
اعلام شرایط پلاک خودرو معلولان
رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: شرط ارائه خدمات و اخذ پلاک معلولان در مراکز تعویض پلاک، وجود اطلاعات معلول در سامانه پلیس که از طریق بهزیستی ثبت می‌شود، است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی محمدی افزود: معلولان برای انجام تعویض پلاک قبل از مراجعه به این مراکز، برای بررسی و تایید صحت اطلاعات شخصی به سازمان بهزیستی شهر خود مراجعه کرده و اطلاعات خود را در سازمان مربوطه بررسی کنند.

وی ادامه داد: باید مجوز لازم از سوی سازمان بهزیستی برای این افراد صادر شود تا بتوانند از پلاک ویژه معلولان استفاده کنند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور افزود: سازمان بهزیستی استان ها نیز از طریق سیستمی مراتب را به راهور ارجاع داده و در نهایت معلولان باید به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده تا بتوانند پلاک ویژه خود را در یافت کنند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: پلاک خودروی جانبازی نیز بر روی خودرو افرادی که بالای ۵۰ درصد جانبازی دارند و نیز آنهایی که اسامیشان در سامانه شماره‌گذاری ثبت شده، نصب می‌شود.

محمدی افزود: جانبازان که برابر اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای افتخار ۵۰ درصدی جانبازی به بالا هستند با ارائه کارت شناسایی جانبازی و معرفی نامه از سوی امور ایثارگران بنیاد شهید پس از حضور در مراکز تعویض پلاک و بازدید خودرو، پلاک جانبازی بر روی خودروی آنها نصب می شود.

به گفته وی، اسامی جانبازان حائز شرایط قبلا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به پلیس راهور اعلام و در سامانه شماره گذاری ثبت شده است.

سرهنگ محمدی گفت: افراد برای تعویض پلاک و نقل و انتقال وسایل نقلیه باید اصل شناسنامه جدید با کارت ملی خود یا نمایندگان قانونی آنها، حضور فروشنده و خریدار یا نماینده قانونی آنها، ارائه برگ عدم خلافی، ارائه اصل فیش پرداخت بهای پلاک براساس تعرفه، مدارک احراز سکونت خریدار، اصل بیمه نامه شخص ثالث معتبر و همچنین ارائه اصل کارت معاینه فنی برای خودروهای شخصی و دولتی که بیش از چهار سال از مدل آن سپری شده باشد و خودروهای عمومی که بیش از یک سال از مدل آن ها سپری شده باشد را ارائه دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->